Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní organizace
Šášková, Simona ; Hniličková, Barbora (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní organizaci TANEČNÍ STUDIO B-FRESH. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou organizaci a společně s výsledky ankety ji využiji k vlastním návrhům inovací.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní organizace
Šášková, Simona ; Hniličková, Barbora (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie pro vybranou sportovní organizaci TANEČNÍ STUDIO B-FRESH. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou organizaci a společně s výsledky ankety ji využiji k vlastním návrhům inovací.
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Akordeon Servis na vybraných zahraničních trzích
Koutná, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce pojednává o aktuálním tématu MSP v české ekonomice a jejich problémech při sestavování marketingových strategií.Teoretická část je aplikována na malé společnosti AKORDEN SERVIS vyrábějící akordeony DELICIA. Po podrobné situační analýze podniku následují doporučené strategie pro udržení konkurenceschopnosti a pro vstup na nové trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.